Informacje ogólne
|
- Aby sprawdzić cennik wysyłki STER-TRONIC dla Twojego zamówienia wrzuć wszystkie produkty do koszyka a następnie wybierz formę dostawy i płatności aby dokładnie zobaczyć policzone koszty transportu wybranych przez Ciebie produktów.
- Ceny dostaw oraz rodzaj przesyłki są uzależnione od wymiarów oraz wagi towaru. Po umieszczeniu towaru wyświetla się całkowity koszt dostawy. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone w firmie kurierskiej, dotyczy to wysyłki firmą kurierską DPD oraz DHL.
|
Status towarów
|
- Wysyłki towarów z statusem DOSTĘPNY następują w ciągu od 1 do 5 (99% przesyłek jest wysyłanych tego samego dnia)
- Status ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ zazwyczaj oznacza wysyłkę w ciągu 2-10 dni roboczych
- Status DOSTĘPNE NA ZAMÓWIENIE oznacza że towar jest zamawiany indywidualnie dla klienta czas takiej realizacji jest ustalany z klientem
- Status BRAK produkt aktualnie nie dostępny w magazynie również w magazynie naszych dostawców
|
Cennik wysyłki STER-TRONIC poszczególnych produktów
|
|
Jak bezpiecznie odebrać przesyłkę
|
Co zrobić przed odebraniem przesyłki ? Sprawdź bardzo dokładnie stan opakowania zewnętrznego.
- jakość taśm: czy nie są poprzerywane lub poprzecinane
- stan pudełka lub koperty: czy nie są uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione, zamoczone
- liczbę pudełek: czy wszystkie paczki dostarczone są razem (dla przesyłek wielopaczkowych)
- Jeśli wygląd zewnętrzny opkaowania wzbudza Twoje zastrzeżenia, zdecydowanie odmów przyjęcia przesyłki. Jeśli wszystko jest w poprządku podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy wybrałeś przesyłkę „za pobraniem”, przekaż kurierowi należną kwotę. Odbierz przesyłkę ale nie zwalniaj jeszcze kuriera. W obecności kuriera otwórz przesyłkę i sprawdź, czy przesyłka jest kompletna, a produkty nie uszkodzone. Gdyby kurier nie chciał poczekać, powiedz, że w razie czego i tak będzie musiał wrócić, żeby sporządzić protokół.
|
Jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia, sporządź w obecności kuriera protokół szkody.
- zadbaj o wypełnienie wszystkich pół formularza
- pamiętaj, aby zachować kopię protokołu
- O każdym zastrzeżeniu powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin, podaj numer zamówienia oraz co się stało. Jeżeli zapłaciłeś już za towar, napisz czy oczekujesz wymiany towaru, czy zwrotu pieniędzy
- Najpóźniej w ciągu 2 dni poinformujemy Cię o dalszych krokach
|
Dostawa towaru
|
- Wysyłki wysłamy firmą kurierską DPD oraz DHL dostarczane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 9-18.
- Wysyłka towaru jest potwierdzana drogą mailową i w formie SMSA. W mailu znajdzie się numer listu przewozowego, dzięki któremu będzie możliwe śledzenie przesyłki po wysłaniu. W tym celu wystarczy na stronie firmy DPD wpisać odpowieni numer który będzie dostępny w powiadomieniu mailowym od nas, a następnie zlokalizować gdzie znajduje się przesyłka. W trosce o wysoką jakość tej usługi oferujemy monitoring paczki od momentu wydaniatowaru z magazynu do przekaznia informacji o dostawie w dniu następnym.
- Wysyłki wysłane Pocztą Polską są wysyłane jako listy priorytetowe polecone lub paczki pocztowe.
- Wysyłki towaru realizowane są także za pomocą sieci PACZKOMATY, gdzie odbiór przesyłki jest mozliwy z dowolnego paczkomatu na terenie kraju.
|
Uwagi
Cennik wysyłki krajowej
Spedytor
|
Koszt wysyłki przedpłata
|
Koszt wysyłki pobranie
|
Kurier DPD
|
16 zł
|
20 zł
|
Kurier DHL
|
16 zł
|
20 zł
|
Paczkomaty 24/7
|
16 zł
|
20 zł
|
Cennik wsyłki zagranicznej
Spedytor
|
Waga
|
Koszt wysyłki przedpłata
|
Kurier DPD
|
0 kg – 5 kg
|
60 zł
|
|