- STRONA GŁÓWNA
- Kontakt
- Producenci
- Promocje
- Nowości
- Blog
- Pomoc
- Realizacje
- Złoty polski (zł) - PLN
-
Złoty polski (zł) - PLN
-
Euro (€) - EUR
-
Korona czeska (Kč) - CZK
-
- Log In
- Register
24
cze
Jak podłączyć silnik Beninca VN.MT20/MT40 do sterownika eL17
Podłączenie silnika Beninca VN.MT20/MT40 do sterownika eL17
Podłączenie silnika Beninca VN.MT20/MT40 do sterownika eL17QV2 (producent ELDRIM) do zasilania trójfazowego 400V, wersja konfiguracji silnika gwiazda rys. 8 na lewo(szóstej strony w instrukcji Beninca 01/2010 rev12.)
Podłączenie sterownika...
Informacje techniczne
No Comments
Czytaj więcej...
22
maj
Jak zaprogramować pilot MIDO Wiśniowski
Słów kilka o pilocie ...
Pilot do bramy MIDO Wiśniowski to nie tylko wygodne, ale także niezwykle funkcjonalne urządzenie, które znacząco ułatwia codzienne użytkowanie bram garażowych i wjazdowych. Dzięki swojej solidnej konstrukcji oraz zastosowaniu wysokiej jakości materiałów,...
Programowanie pilotów do automatyki bramowej
No Comments
Czytaj więcej...
22
sie
Jak zaprogramować pilot do bramy Wiśniowski
Jak zaprogramować pilot do bramy Wiśniowski Python, 2k310, PIC310, 2k433, 4k433, 2kST, 2kST (Wiking), 4k433, 4A433, 4GO
Procedura kodowania nadajników do sterownika eS1:
Na sterowniku eS1 naciśnij przycisk „UCZ” i przytrzymaj
przez ok. 2 sek. aż do słyszalnych 3-ech
stuknięć...
Programowanie pilotów do automatyki bramowej
No Comments
Czytaj więcej...
8
mar
Jak podłączyć el17 do silnika trójfazowego Chamberlain/Liftmaster
Podłączenie sterownika eL17 do silnika trójfazowego CHAMBERLAIN / Liftmaster
1. Odłączyć zasilanie napędu i sterownika
2. Odkręcić górną pokrywę napędu
3. Odłączyć przewody od oryginalnego sterownika
4. Zdemontować oryginalny sterownik
5. Zamontować listwę łączeniową na silniku
6. Podłączyć przewody do listwy łączeniowej...
Informacje techniczne
No Comments
Czytaj więcej...
8
mar
Jak podłączyć el17 do silnika trójfazowego Ditec K22
Podłączenie sterownika eL17 do silnika trójfazowego DITEC K22
1. Odłączyć zasilanie napędu i sterownika
2. Odkręcić górną pokrywę napędu
3. Odłączyć przewody od oryginalnego sterownika
4. Podłączyć przewody do listwy łączeniowej zgodnie ze schematem
5. Do sterowania hamulcem zamontować dodatkowy mostek...
Informacje techniczne
No Comments
Czytaj więcej...
12
cze
Jak podłączyć silnik Hormann MK4 do sterownika eL17
Automatyzacja bram garażowych i wjazdowych to dziś standard, który zapewnia wygodę, bezpieczeństwo i efektywność. W codziennym użytkowaniu bram oprtych o silnik do bramy hormann. W tym kontekście silnik Hormann MK4 wyróżnia się jako jedno z najbardziej...
Informacje techniczne
No Comments
Czytaj więcej...