Informacje ogólne |
-
Aby sprawdzić jaki będzie koszt dostawy Twojego zamówienia wrzuć wszystkie produkty do koszyka a następnie wybierz formę dostawy i płatności - zobaczysz wtedy dokładnie policzone koszty transportu wybranych przez Ciebie produktów. -
Ceny dostaw oraz rodzaj przesyłki są uzależnione od wymiarów oraz wagi towaru. Po umieszczeniu towaru wyświetla się całkowity koszt dostawy. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone w firmie kurierskiej, dotyczy to wysyłki firmą kurierską DPD oraz DHL. |
Status towarów |
-
Wysyłki towarów z statusem DOSTĘPNY następują w ciągu od 1 do 5 (99% przesyłek jest wysyłanych tego samego dnia) -
Status ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ zazwyczaj oznacza wysyłkę w ciągu 2-10 dni roboczych -
Status DOSTĘPNE NA ZAMÓWIENIE oznacza że towar jest zamawiany indywidualnie dla klienta czas takiej realizacji jest ustalany z klientem -
Status BRAK produkt aktualnie nie dostępny w magazynie również w magazynie naszych dostawców |
Koszty dostawy poszczególnych produktów |
|
Jak bezpiecznie odebrać przesyłkę |
Co zrobić przed odebraniem przesyłki ? Sprawdź bardzo dokładnie stan opakowania zewnętrznego. -
jakość taśm: czy nie są poprzerywane lub poprzecinane -
stan pudełka lub koperty: czy nie są uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione, zamoczone -
liczbę pudełek: czy wszystkie paczki dostarczone są razem (dla przesyłek wielopaczkowych) -
Jeśli wygląd zewnętrzny opkaowania wzbudza Twoje zastrzeżenia, zdecydowanie odmów przyjęcia przesyłki. Jeśli wszystko jest w poprządku podpisz list przewozowy. W przypadku, gdy wybrałeś przesyłkę "za pobraniem", przekaż kurierowi należną kwotę. Odbierz przesyłkę ale nie zwalniaj jeszcze kuriera. W obecności kuriera otwórz przesyłkę i sprawdź, czy przesyłka jest kompletna, a produkty nie uszkodzone. Gdyby kurier nie chciał poczekać, powiedz, że w razie czego i tak będzie musiał wrócić, żeby sporządzić protokół. |
Jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia, sporządź w obecności kuriera protokół szkody. -
zadbaj o wypełnienie wszystkich pół formularza -
pamiętaj, aby zachować kopię protokołu -
O każdym zastrzeżeniu powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin, podaj numer zamówienia oraz co się stało. Jeżeli zapłaciłeś już za towar, napisz czy oczekujesz wymiany towaru, czy zwrotu pieniędzy -
Najpóźniej w ciągu 2 dni poinformujemy Cię o dalszych krokach |
Dostawa towaru |
-
Wysyłki wysłamy firmą kurierską DPD oraz DHL dostarczane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 9-18. -
Wysyłka towaru jest potwierdzana drogą mailową i w formie SMSA. W mailu znajdzie się numer listu przewozowego, dzięki któremu będzie możliwe śledzenie przesyłki po wysłaniu. W tym celu wystarczy na stronie firmy DPD wpisać odpowieni numer który będzie dostępny w powiadomieniu mailowym od nas, a następnie zlokalizować gdzie znajduje się przesyłka. W trosce o wysoką jakość tej usługi oferujemy monitoring paczki od momentu wydaniatowaru z magazynu do przekaznia informacji o dostawie w dniu następnym. -
Wysyłki wysłane Pocztą Polską są wysyłane jako listy priorytetowe polecone lub paczki pocztowe. -
Wysyłki towaru realizowane są także za pomocą sieci PACZKOMATY, gdzie odbiór przesyłki jest mozliwy z dowolnego paczkomatu na terenie kraju. |
Uwagi |
|
Cennik wysyłki krajowej |
Spedytor | Koszt wysyłki przedpłata | Koszt wysyłki pobranie | Kurier DPD | 16 zł | 20 zł | Kurier DHL | 16 zł | 20 zł | Poczta Polska list priorytet polecony | 17 zł | 23 zł | Paczkomaty 24/7 | 16 zł | 20 zł | |
Cennik wsyłki zagranicznej |
Spedytor | Waga | Koszt wysyłki przedpłata | Kurier DPD | 0 kg - 5 kg | 60 zł | Poczta Polska list priorytet polecony | 0 kg - 1 kg | 40 zł | |